4 استراتژی بازاریابی (Marketing) برای استارتاپ
اولین استراتژی : بازاریابی وابسته ( رابطه ای)
بازاریابی وابسته نوعی از بازاریابی است که در آن شما از یک شخص ثالث برای ترویج خدمات و یا محصولات خود کمک میگیرید. به این شکل که در ازای آن درصدی از را به وی میدهید. این تاکتیک با توجه به گسترش اینترنت، کارآمد و تاثیر بسزایی در و گسترش آرام بازارتان دارد.
بیشتر در ادامه مطلب .
آموزش کسب درامد آنلاین بازاریابی ,استراتژی ,استراتژی بازاریابی ,بازاریابی وابسته ,بازاریابی marketing ,استراتژی بازاریابی marketing منبع
درباره این سایت